fredag 2 december 2011

3 år sedan.....





För 3 år sedan så lämnade jag tjejerna i sticket (med väldigt dåligt samvete) för att åka på bröllopsresa till NY. Mitt i jul och allt va!!?? Men min stora dröm har alltid varit att få uppleva NY under jul tid och jag vet att vi räknade vilken vecka som skulle passa bäst eller vilken som var minst hektisk!

Det jag allra mest ville uppleva var granen på Rockefeller center. Den dagen granen skulle tändas var det kaos redan flera kvarter bort och det var omöjligt att ta sig fram. Så vi fick gå dit ett par dagar senare och oj så mycket folk det var! Själva Rockefeller center området var magiskt med alla fina änglar men granen blev jag besviken på. Tyckte den var så "plåttrig". Tyckte att våran gran på Stortorget i Malmö var mycket finare;) Men det är helt underbart att ha upplevt det och man blir alldeles sentimental när man ser bilderna.


Inga kommentarer: