I somras var vi hos en av våra leverantörer, Västanvinden och beställde höst och julsaker! Nu håller vi på och packar upp dessa fina saker nu! Dom hade verkligen gjort en fin utställning med mycket zink och i "industristil"! Det är alltid roligt att få se alla saker "live". Vi hade som tur var smakråd med oss;) Lilla Bella-bus!
tisdag 15 oktober 2013
måndag 14 oktober 2013
Ljuvliga höst!
Hej!
Sommaren har verkligen varit fantastisk och än så länge har även hösten varit det! Är ju verkligen hur fint som helst ute med alla dessa vackra höstlöv!
Vi laddar verkligen upp i butiken! Vi får in en massa nya fina saker hela tiden! Känns så roligt att packa upp saker som man beställde för längesedan och som man redan hunnit glömma! Man blir lika överraskad varje gång man packar upp!
Förutom att packa upp så satsar vi på att göra en massa härliga höstplanteringar och höstbuketter. Men allt behöver ju inte vara i höstfärger för visst funkar även vitt och grönt alltid?!
onsdag 19 juni 2013
onsdag 5 juni 2013
En liten Royalprinsessa....
Oj vilket blogguppehåll här blev då......en stor anledning är att det har tillkommit en ny liten blomsterprinsessa. Vår lilla Isabella. Jag har blivit mamma och mamma har blivit mormor så just för tillfället är jag mammaledig. Men vi är ju såklart mycket och hälsar på i vår affär. Lilla Bella tycker att det är spännande med allt i butiken och hon är extra förtjust i rosa ranunkler och pioner:)
Tjejerna har dock skaffat Facebook så ni kan följa oss där. Där uppdaterar dom om vad som händer i butiken, nyheter, månadens Yankeeljus och annat smått och gott så följ oss gärna där:)
Kommer även att försöka blogga här och ta bilder när vi är och hälsar på!
Tjejerna har dock skaffat Facebook så ni kan följa oss där. Där uppdaterar dom om vad som händer i butiken, nyheter, månadens Yankeeljus och annat smått och gott så följ oss gärna där:)
Kommer även att försöka blogga här och ta bilder när vi är och hälsar på!
onsdag 28 november 2012
Cult jul
I årets Cultjul finns bland annat söta julbockar, ett nytt adventsfat, Lovikatomtar, nya manschetter och lite annat smått och gott!!
måndag 26 november 2012
Mer jul...
I vår presentavdelning har vi också laddat upp med jul. Ljus, ljusfat, änglar, ljuslyktor, pynt, ja allt möjligt! Tycker att mosaikänglarna från Sia är så himla fina! Enkla men ändå så effektfulla.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)














